Van wishlist naar werkelijkheid

Appel en Ei

Monique en Lori voor de Appel & Ei winkel in Utrecht

Sommige namen staan al lang op ons verlanglijstje. Organisaties waar we in geloven. Omdat ze laten zien dat commercialiteit en impact hand in hand gaan. Appel & Ei is zo’n organisatie.  
Een tweedehands modeketen met 22 vestigingen en hard op weg om dit aantal te verdubbelen. 
 
En nu is het moment zover: we gaan hen langdurig begeleiden in hun strategievorming in deze fase van flinke groei! 

Voor ons voelt deze samenwerking als een bijzondere match: een organisatie die laat zien hoe toekomstbestendig ondernemen eruitziet. Wat ons raakt is hun lef om groot te denken én dicht bij hun waarden en unieke kracht te blijven. Dit sluit naadloos aan bij onze aanpak. 
 
Martin Pot, algemeen directeur Appel & Ei:  
“We zochten geen theoretische exercitie of dik plan, maar een langdurige samenwerkingspartner die ons echt helpt om koers te vinden en te houden in deze groeifase. De aanpak van Ervaar de Ruimte past goed bij onze organisatie: pragmatisch en gericht op het beleefbaar maken van de gemaakte keuzes.” 

We kijken ernaar uit om samen met Appel & Ei te sparren, spiegelen en richting te geven aan deze volgende stap!  🌟 
 
P.S. Dit is meteen een uitnodiging om een Appel & Ei winkel te bezoeken en je te laten verleiden met mooie tweedehands (merk)items die eruitzien als nieuw. Fijn op kleur en stijl gesorteerd, dus jouw parels zijn gemakkelijk te vinden. En mocht je je kledingkast nog willen opruimen, neem je items dan mee naar de winkel en laat Appel & Ei ze voor je verkopen! 

Klik hier om meer te lezen over onze werkwijze
Klik hier voor ons aanbod
Klik hier om contact op te nemen voor een kennismaking

Volgende
Volgende

Symposium Verandercommunicatie